неділю, 14 лютого 2016 р.

Розважальна програма "Панночка 3 клас"

Мета: Розширити уявлення учнів про свято. Розвивати вміння вітати близьких людей, робити їм приємні сюрпризи, з повагою ставитись до жінок і дівчаток. Виховувати доброзичливість, увагу, любов до людей.

Матеріал: Подарунки, виготовлені руками учнів, для мам і для дівчаток класу. Малюнки, квіти, надувні кольорові кульки, рушники.

У святі беруть участь всі діти класу. Учні виготовляють штучні квіти, щоб прикрасити зал, різнокольорові сердечка, малюють малюнки про маму, бабусь та дівчаток а також про весну. Створюють букетики і різні подаруночки своїми руками, добирають прислів’я про маму, які записують на листівках, щоб на святі їх подарувати.

Лине легка музика. На сцену вибігають хлопчики і дівчатка, одягнуті в курточки, розхристані, з шапками в руках і починають розмову.

1 хлопчик. Ой як здорово сьогодні! День такий сонячний, веселий.

2 хлопчик. Справді здорово і так гарно на душі! Це, мабуть, тому, що скоро свято 8 березня!

1 дівчинка. Так, гарне свято! Я так люблю свята... Тоді так весело, приємно, людей знайомих, родичів можна побачити, поспілкуватися з ними. До нас і бабуся приїде, я так скучив за нею...

3 хлопчик. А ви мені скажіть, що то за свято, саме 8 березня? І чого раптом його всі святкують з таким піднесенням?

2 дівчинка. От чудний! Ти що не знаєш, чи прикидаєшся?

3 хлопчик. Знати, то знаю, нам розказувала вчителька про нього. Я питаю, чого його всі святкують з таким піднесенням, ніби інших свят не було.

 3 дівчинка. А я тобі зараз покажу, чого таке піднесення викликає це свято у людськихсерцях.Ну,готовий.

3 хлопчик. Ну, давай, доказуй, що хотіла, я готовий повірити...

3 дівчинка. Ну, тоді закрий очі і вдихни повітря на повні груди. Всі давайте це зробимо. Чуєте яке повітря? Таке ароматне, що його просто пити можна.

Всі діти. А й сравді. Дивовижно!

1 хлопчик. І що це означає?

2 хлопчик. А це означає, що до нас іде весна!

1 дівчинка. А й справді. Іде.
Вся природа оживає!Лине ніжна музика .
НА СЦЕНУ ВИХОДИТЬ ВЕСНА

ВЕСНА
 Не людина я — весна,
 Гарна, сонячна, ясна.
 І мені доріг не треба,
 Я прилинула із неба.
 Де залишила свій слід,
 Там розтанув сніг і лід.
 Там земелька відігрілась
 Й диво-квітка народилась.
 Там, де другий мій слідок —
 Вже побіг дзвінкий струмок.
 То ж не злися вже, Зима,
 В тебе силоньки нема.
 Все в природі справедливо.
 А весна — це справжнє диво.
 І не треба сумувати —
 Ти іди відпочивати.
 Бачиш, люба, в чому річ,
 Стала вже коротша ніч,
 День подовшав, засвітився
 І від сонечка зігрівся.
 То ж природа оживає,
 Все живе весни чекає.
 Сонечка, тепла і світла,
 Щоб земля уся розквітла.
 Людям треба ж небагато,
 Лиш тепло, любов і свято.
 Подаруй і ти тепло,
 Щоб від серця відлягло.
 І на північ йди до хати.
 Будеш там відпочивати.
 І вестимеш часу лік,
 Щоб прийти на другий рік.
 Ну, а я іду з квітками,
 З гарним настроєм, з піснями.
 Нащо нам твої пороші?
 Квіти ось які хороші.
 Ще й метелики літають
 Та довкілля прикрашають.
 Тепло сонце пригріває –
Вся природа оживає.
ДІТИ  РОЗКАЗУЮТЬ ВІРШІ ПРО ВЕСНУ.
1. Кажуть,що  на світі
Сонце найясніше,
Та всміхнеться мама-
І стає світліше.
2.Кажуть ,що без сонця
Не розквітнуть квіти.
А хіба без мами
Є щасливі діти?
3. Я до неї серцем
Любо притулюся.
Хай сіяє сонце,
Як моя матуся.
-ПІСНЯ «ТІЛЬКИ  ПРОКИДАЮСЬ»

ДІВЧИНКА «ВЕСНА І МАМА»
Якось я спитала у Весни
-Ти чому приходиш, поясни ?
І Весна мені сказала прямо :
-Поспішаю я на свято Мами!
 Поспішають квіти проростати,
Поспішають журавлі вертати,
Поспішає сонечко теплішать,
Поспішають дітки розумнішать.
В Африці далекій, пам’ятаю,
Говорив мені Премудрий Слон,
що ,якби на світі мам не стало,
то й Весни б на світі не було!
Ще сказав:-Ви помічали, може,-
кожна мама із Весною схожа?-
І відкрив мені він таємницю,
що Весна із мамою- сестриці.

ХЛОПЧИК « ПОДАРУНОК МАМІ»

ХЛОПЧИК «ПОМІЧНИКИ»

-ПІСНЯ «МАМО,МАМОЧКО, МАТУСЮ»

ХЛОПЧИК :
Нашим рідним мамам
Дівчатка йдуть на зміну.

ХЛОПЧИК:
Ото тепер усім повідомляєм:
 По простоті душевній ми гадаєм,
 Що живучи на рідній Україні
 Її культуру знати ми повинні .
 А дівчина розумна, добра,чемна,
 В розмові і поводженні приємна
 Причесана охайно,гарно вбрана,
 На Україні здавна звалась ПАННА.
 І наші Панночки покажуть
Як люблять вони свою маму.
На них чекають конкурси цікаві,
Але журі ми хочем вам представить.

ПРЕДСТАВЛЕННЯ ЧЛЕНІВ ЖУРІ.

КОНКУРС
ІІ. Написав КОБЗАР великий
 "Свого научайтесь…”
 Та додав, що і чужого
 Також " не цурайтесь "
 Свою власну знати мову
 Треба нам чудову-
 Солов”їну,барвінкову
 Та чужу розмову
 Варто вміти розуміти,
 Щоб щось відповісти
 Запросити гостей в хату,
 Покликати їсти
 На коробці прочитати,
 Що в ній продається
 Чи у пісні розібрати,
 Про що у ній йдеться
 Тож англійську й українську
 Маєм добре знати
 Щоби зараз вам про себе
 Гарно розказати.

(При проведенні конкурсу дівчатка розповідають у довільній
формі. тобто- віршовано. з елементами танцю чи пісні про себе. свою сім”ю, захоплення )
КОНКУРС «ЗНАЙОМСТВО»
1.Спочатку вам представлюсь я.
 Оля– ось моє ім’я.
 Весела дівчинка та спритна.
 І по секрету вам скажу,
  Що на місці, на одному,
 Я й хвилинки не сиджу,
 І співати й танцювати
 Я ще змалечку люблю.
2.
 Про себе трішки із задоволенням вам розповім.
 Отож, дев'ять років тому в чудовому селі Дідилів
 Народилось гарне немовля,
 Ви зрозуміли, певно, що то була я.
 Матуся й татко так раділи,
 Все на руках мене носили.
 Та думали, яке ім’я дитині дати.
 Недовго думали вони
 І Христинкою нарекли
3.
Я-Марічка.
Охоче в школу я ходжу, мамі помагаю.
 Я лінивих не люблю, завжди їх впізнаю.
 Люблю музику й пісні, люблю танцювати.
 А по секрету вам скажу -
 Найбільше хочу я моделлю стати,
4.
Я україночка мала, Іринкою зовуся.
 Я у Дідилові живу й дуже цим горджуся.
Я красива і струнка, карі очі маю.
 Я моторна і швидка, як бджілка літаю.
5.
Я – Марічка,Марія,Маруся
 У матусі я слухняна,
 Дома часу я не гаю,
 Мамочці допомагаю.        
 Що вже вмію, те й роблю,        
 Бо матусю так люблю,   
 Що й словами не сказати.
І гарненько виступати.
 Обіцяла їй сьогодні я.

 КОНКУРС « ПІСЕННИЙ » 
1 хл.
 Всі ви просто українки, україночки.
 Працьовиті, посмішки ясні,
 Тож засяйте, ніби в небі зірочки,
 Славте Україну, співайте пісні.
2 хл.
 Наступний конкурс зовсім звичний,
 Він пісенно – поетичний.
 Вірш  про маму розказать,
 А чи пісню заспівать.
(  ДІВЧАТКА СПІВАЮТЬ ПІСНІ  )  

КОНКУРС «ПАННОЧКА- ЗАЧІСКА»
Завжди  ознакою краси
В україночки-панночки
 Була наявність гарної коси.
 Тому ті коси змалечку кохали
 У травах пре всіляких вимивали,
 Щоб були гарні, пружні і живі.
А як уже ті коси виплітали-
 У 3, в 4, в 8 сталок брали
 Майстрині вміли навіть у 16 .
 Стараються. Одне в одної вчаться
 Молодшим сестрам плетучи косу,
 Ту рукотворну чарівну красу…
 Тож зараз наші панни наяву
 Покажуть кожна зачіску нову.

(Учасниці заплітають коси на голівках ляльок).

 КОНКУРС  « КАЛІГРАФІЧНИЙ  »
(Паперова ромашка для написання речення)

 Пелюстки витягніть, вас прошу,
 Україночки хороші,
 Речення гарно напишіть,
 Нашим суддям покажіть

КОНКУРС  « МАТЕМАТИЧНИЙ »
 Вмієте ви і писати, і співати,
 Вмієте ви і вірші читати,
 Та, щоб принцесою стати,
 Треба 10 горошин відрахувати,
 Знову суддям показати.

(З квасолі, змішаної з горохом у мисочках, треба відрахувати в склянку 10 горошин.)

КОНКУРС  « ЛЮБИ  І БЕРЕЖИ  СВІЙ РІДНИЙ КРАЙ»
Треба завжди пам’ятати
 І дорослим, і малятам,
 Що нема таких тварин,
 І нема таких рослин
 Поблизу і навкруги,
 Влітку, взимку й будь – коли,
 Непотрібних зовсім нам!
 Всі рослини і тварини
 Вкрай потрібні для людини!

(Учитель  за  малюнком  розказує про тварин, не називаючи їх. Дівчатка впізнають їх за усним описом.)

 КОНКУРС «ВЕСЕЛІ КУХАРІ»
 Ох і свято! Любо так!
 Не закінчиться ніяк.
 Про важливе всі забули.
 Українську кухню. Чули?

 Поки слухав я, сидів,
 Дуже їсти захотів.
 Щоб смачненьке щось зварити,
 Треба бульби наносити!

 А хіба можна дівчаткам носити важке? От ми і вирішили, що дівчатка носитимуть картоплю по одній… та ще й чайною ложкою.

(Кожна з дівчаток переносить ложкою 5 картоплин з одного місця на інше)

 КОНКУРС «ВПРАВНІ ШВАЧКИ»
Хто смачного попоїв -
 Той відразу потовстів!
 Гудзики повідпадали.

 Та наші дівчатка вміють ґудзики пришивати навіть із заплющеними очима.
 Нумо, третькласниці, хто найкраща швачка?

(Намалювати ґудзики до одягу із зав’язаними очима. Свій малюнок кожна учасниця показує гостям і суддям.)

КОНКУРС « ГОСПОДАРОЧКИ»
 Ви співали, готували, ґудзики попришивали,
 А у класі не прибрали!
 Ох! Сором! Бо скрізь тут
 І сміття, й пилюка, й бруд!

(Хлопчики розтрушують по класу пошматований папір)

 Ох, ці хлопці! Як завжди, насмітили і втекли. Та нічого, зараз дівчатка покажуть, які вони вправні господиньки.

(Хто більше назбирає в пластикову пляшку папірців)

ПІДВЕДЕННЯ  ПІДСУМКІВ. ОГОЛОШЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ,  НАГОРОДЖЕННЯ.
Ось ви і побачили,які чудові наші третьокласниці.Настав час підвести підсумки наших конкурсів. Слово надається журі

 Нагороджуються:
 ПАННОЧКА-СИМПАТІЯ
ПАННОЧКА- УСМІШКА
ПАННОЧКА- РОЗУМНИЦЯ
ПАННОЧКА- МОДЕЛЬКА
ПАННОЧКА- УКРАЇНОЧКА
 ПАННОЧКА- КРАСУНЯ
ПАННОЧКА- СОНЕЧКО
ПАННОЧКА- ГОСПОДАРОЧКА
 ПАННОЧКА- ЧАРІВНІСТЬ
ПАННОЧКА-ГРАЦІЯ
ПАННЧКА-НІЖНІСТЬ
ПАННОЧКА- ЗАЧІСКА
ПАННОЧКА-АРТИСТИЧНІСТЬ

 Хай дарує вам сонечко ніжне тепло,
 Щоб завжди навкруги все раділо й росло!
 Щоб, як квіти яскраві в домашнім садочку,
 Утішали батьків їхні крихітні дочки.

ПІСНЯ «ДОБРОТА»



Немає коментарів:

Дописати коментар