неділю, 14 лютого 2016 р.

По Вкраїні з краю в край ходить Святий Миколай

1.За вікном сніжок летить
   Вітром завіває
   Тож спішіть усі до нас
   На свято Миколая.
   Ну , а хто сюди прийшов,
   Раді вас вітати.
   Веселіться і радійте
   На нашому святі.

2.Рано- вранці, до схід сонця,
   постукав мені у віконце.
  Сповістив нам нині
  Про Святого Миколая в Україні.
  Ще й просив всім передати,
  Що живе Вкраїна-мати,
  Що для неї сонце сяє,
  Що Мати Божа її охороняє,
  А Господь із неба щастя посилає.

3.Що нині за днина,
   Що нині за свято,
   Що сюди зібралось
   Так гостей багато?
 4.Знаю,  що за днина           
    Знаю, що за свято,
    То прийшли Вкраїні
    І нам честь віддати.
    Всім нам честь віддати,
    Бога прославляти,
    І про Миколая
    З нами заспівати.

Пісня «Забілів від снігу гай»
Забілів від снігу гай ,
Іде Святий Миколай,
Іде з ангелом ясненьким  } 2 р.
Усміхаючись миленько.   } 2р.
  
Він за нас все пам’ятає,
Нагороди зготовляє,
Нам даруночки приносить,      } 2р.
За нас в Бога ласки  просить.   } 2р.

5.У дитячий край щасливий
   Йде весела вість,
  Що коником білогривим
  Їде з неба гість.
  Дарів гість несе багато,
  Повнії санки.
  Радість  буде в кожній хаті,
  Бо в них забавки.
  Їде,їде гість багатий
  У дитячий край .
  Хто цей гість? Ви відгадали ?

  Всі разом. Святий Миколай!
6.Від хати і до хати,
   Снігами через ліс,
   Спішить,спішитьзавзято
   Старенький сивий дід.

7.Колина Святий Микола
   З небес  на землю йде,
   То кожен дім і школа,
   Мов вулик бджіл гуде.

8.Коли замерзла річка ,
    І став біленький гай,
    Зійшов у темну нічку
    На землю Миколай.

 9.Миколай Святий у шапці
    І у теплім кожушку,
    Принесе усім гостинці
    У чарівному мішку.

10.Святий та добрий Миколай,
     До нас у школу завітай
     На нас маленьких подивися
     І подарунки всім нам дай.
11.Я ляльок багато маю,
     Але прошу Миколая,
     Щоб приніс мені новеньку,
     Кучеряву і гарненьку.

12.Миколаю, Миколаю,
     Приниси мені шоколаду,
     Шоколадки-лизаночки
    Поклади під ялиночки.

13.Дай нам горішки
     всім на потішки.
     Щоб ми всі були здорові,
    Як горіхи ті садові.

14.Миколай прийшов у хатку
     І приніс нам мішок-
     А в мішку всього багато
     Для малих діток.

15.Василь,Мишко і Улянка,
     Люба, Юрчик та Іринка,
      Ще йХристинка – всі ми знаєм
      Про Святого Миколая.

16.Який ти добрий, Миколаю,
     Даєш нам все,що ми бажаєм.
     Даєш нам голосочок
     До гарних співаночок.
17.А ми собі співаєм,
      Бо ще журби не знаєм,
      Бо ти добрий, Миколаю,
      Даєш нам все,що ми бажаєм.
Пісня « Вже до нашої оселі йде Святий Миколай
18.Любий Отче Миколаю,
     Я тебе чекаю.
     Щоб із ласки тата й мами
     Йшов до мене з дарунками.

19.Миколай з небес все бачить,
     Хто слухняний, хто не плаче,
    Хто молитву добре знає,
    Тата й маму поважає.
20.Всім, хто чемний, працьовитий,
    Дружно хто уміє житии,
    Миколай в святковий день
    Подарунки принесе.
 Сценка
Тихо світлиця іскриться,
Вечір шепоче в вікно.
.Мати. Діти, уже святий вечір,
            Сонце сховалось давно.
            Зараз запалимо свічку –
            Звичай прудавній цей, знай!
            Зорі покликали нічку.
Доня.   А скоро прийде Миколай?
Мати.   У Миколая багато роботи:
               Землю усю обходить,
               На поміч прийти хліборобам
               І від нещасть боронить.

Доня.   А правда,найбільше Микола
             Любить малих діточок,-
             Він до них лагідний,добрий,
             З ними співа пісеньок?
Син.     А ще під подушку сьогодні
             Гостинці він нам принесе.
            От тому Святого Миколу
            Я дуже люблю над усе.
Мати.  Але під подушку гостинці
             Кладе тільки діточкам чемним.
             А  неслухняним, сварливим,
             Чекати гостинця -  даремно.
Діти.    Мамо, мамо.а ми ж бо слухняні?
Мати.   Правду ніде не сховаєш,
              І з вами бува , діти , все.
Діти.     Ну, вибач нам, матусю!
              Ми будем тебе слухать,
              Ти  не жалійся Миколаю,
             Як буде в двері стукать.
Доня.    Ми в хаті приберемо!
Син.     Навчатись добре будем.
Доня.     І навіть чисто посуд
              Помиєм, не забудем.
Мати.    Ну добре, мої любі!
               Повірю ще раз, й край!
              Біжіть швиденько спати –
             В дорозі Миколай!
Молитва   На колінцях я молюся,
                   Всі гріхи мені прости,
                   Від лихого захисти.
                   Просвіти моє серденько,
                   Щоби вчились ми гарненько,
                   Щоби в школі і удома
                  Не робили зла нікому,
                   Щоб татуся поважали
                   І матусі помагали,
                   Щоб були ми всі здорові
                   Звжди в мирі і любові.

Вчитель.    Уніч грудневу місяць світить,
                     Чарівні мрії, сни.
                     Тихо всюди, сплять всі діти.
                      Вже заснули всі.
                      Біля ліжка ангел Божий,
                      Хоронитель ангел жде.
                     Він тихенько вчинить двері
                     І дарунки покладе.
Ангели.       Слава Ісусу Христу! (кланяються )
1 –ангел.
                    , Де з молока тече дорога,
                     Де безліч зір, де царство Бога,
                     Я звідти йду і вість веселу
                     Несу у вашу я оселю.


2- ангел.
                     Ще хвилька, діти,і між вами
                    Тут стане Миколай святий.
                    Він із щирим серцем і дарами
                    Опиниться у залі цій.
1-ангел.
                    А тепер, діти ,пісню заспівайте про Миколая.
                    Він почує її та швидше прийде до вас.
 Пісня « Яка радість , який рай »
2- ангел.
                     Дивіться мерщій на сріблясті кущі,
                     Що там світиться, горить,
                     Наче зірка миготить?
(До залу заходять ангели, які тягнуть сани з подарунками, за  ними величаво йде Миколай, а біля нього- зірочки. Звучить мелодія пісні про Миколая. Всі виходять на сцену,Миколай сідає в крісло ).
1- зірочка.
                      Зірочки  ми променисті,
                      Ніжні – ніжні,чисті- чисті,
                      Ясним золотом ми сяєм
                      І святому Миколяю
                      Путь на Землю осяваєм.
2 – зірочка.
                    Сніг,сніжок, посипай ( сиплять сніжок )     
                    Ось і добрий Миколай!  ( всі аплодують )
Миколай.
                       Слава  Ісусу Христу! Любі мої діти ,шановна громадо!Я прийшов до вас із далеких небесних просторів, приніс вам благословення від Бога,Отця нашого.
                    Незабаром настане велике радісне свято- Боже народження.Цілий світ на нього
чекає, бо це - -початок  нового життя,шлях до добра й миру,шлях до квітучої весни й надія на краще.
                        Нині свято в вашім домі
                        І я вас вітаю,
                        Гараздів, здоров’я і доброї долі
                        Щиро вам бажаю.
                        Саме сьогодні рік минув,
                        Як у школі цій я був,
                        Дарунки дітям роздавав,
                        До праці всіх вас закликав.
                        Наказував вам чесно житии,
                        Від зла тікати,а добро творити.
       Сьогодні я приніс вам солодкі й смачні подарунки  й усіх ними наділю : і чемних, і, навіть, не зовсім чемних, бо ви всі мені любі й милі.
1- ангел.
                         Може б ми тут відпочили
                        І дарунки  розділили.
Миколай
                       Добре,відпочинем,бо втомився я з дороги,
                       Трохи важко й болять ноги.
2 – ангел.
                        А може , діти ,нас тут не чекали?
                        Мабуть,і молитись уже перестали?
1 – ангел.
О, ні!Я чув їх молитву!
Ми принесли дарунків силу!
Миколай.
Я подарунки оті просто так не даю,
За всі гарні справи я торбину свою
Розв’яжу для дітей, що достойні наград,
Котрі мають повагу і до буднів , і свят,
Котрі Бога шанують в юнім серці завжди,
Він спасе від невдач, відверне від біди.

Ану,дітки,тут при мені скажіть,
А  чи були ви слухняні?
А чи Богу молилися?
А в школі добре вчилися?

  Ці дарунки,діти ,
  Роздадуть ангели господні,
  А ви нам розкажіть вірші
  Та заспівайте пісні.
21.Чи топір’я з подушок,
     Чи то з цукру порошок,
      Так паде, паде з гори
      На поля і на хати.?

22. Ні,це Миколай святий
      Сипле з неба для дітей
      Свій білесенький сніжок.

 23.За сніжком летять
      Білі крила ангелят,
     А за ними саночки,
     А на них самі мішки.

24.А в мішках м’яких, як сніг,
     Для дітей чемненьких всіх
     Найгарніші забавки.

25.Миколаю,Миколаю,ти прийди до мене.
     Є у мене чемні ручки,чемні ніжки в мене.

26.Куди тато скаже, туди ніжки ходять,
     І що мамця скаже ,теє ручки роблять.

27.Миколаю, Миколаю, я тебе чекаю,
     Тебе люблю ,тебе кличу,святий Миколаю.

28.Сині дзвіночки молитву дзвонять,
      Зложім в молитві щирі долоні.
      Ніч проминула ісонце світить,
      Вислухай, Боже,що просять діти.

29.Нехай цей ранок, що в школі лине,
      Принесе  запах квіток України.
      Нехай ця днина додасть нам сили.
       Щоб ми Вкраїну завжди любили.

30.О, Боже ,ти моя  надія,
      Маленьке серце зогріва.
      Даєш мені добро ісилу,
      Охороняєш ти від зла.


31.Щоб ми ,малі, в добрі зростали,
     Не знали голоду й війни.
      Незгасну віру в тебе мали,
      Мій милий Боже, навіки.

32.Свято Миколая вже прийшло до нас,
      Здійснились всі мрії, Миколай у нас.
      Здійснились бажання всієї дітвори,
      Він приніс малятам  дарунки свої.

33.Любий Миколаю,рщення прийми,
      Будемо слухняні,будем чемні ми.
      Будем пам'ятати заповіді всі,
      Хочемо ми жити в щасті і добрі.

Миколай. Ось ,слава Богу ,все роздав,
                   Що міг, і що  з собою взяв.
                  Від днесь за рік  я знов прийду,
                  То може більше принесу.

2- ангел.  Вітаю вас, милі люди,
                 При нашій родині.
                 Нехай добро з вами буде,
                 І щастя віднині.
                 Нехай смуок ваш і горе
                 Сплинуть за водою,
                 І утопить їх хай море
                Зі слізьми й бідою.

1 – ангел. Мир несу я вам в оселі,
                  Щирість,правду, згоду,
                  Щоб завжди були веселі
                  Діти в вашім роді.
                  Щоб серця в вас не черствіли,
                  Не були байдужі,
                  Щоб ви інших розуміли
                  В голоді істужі.

Миколай. Щоб неправда в домі вашім
                   І не ночувала,
                   Щоб лиш правда в серці вашім
                   Завжди панувала.


Пісня   « Ой, хто ,хто ,Миколая любить»

Немає коментарів:

Дописати коментар